sobota 29. října 2011

Podzim - NA POKRAČOVÁNÍ....

Aby bylo jasno - dneska bylo jasno. (absolutní rým) Jo, chystal jsem se včera večer, po zdařilém fotoodpoledni, že ráno ještě za tmy vyrazím a pokud nebude k dispozici prostředek hromadné (ho ničení) dopravy, tak pěšky a vyfotím ty barvy pěkně postupně. Jak bude sluníčko stoupat a jemná mlha mizet. Baterie dobyta, nožičky v baťochu a odhodlání takové, že jsem prakticky oka nezamhouřil. Budík, v hlavě za léta vytrénovaný a jištěný mobilem, vzbudily mne o sedmé a já radostně vyskočiv z pelechu - upadl jsem rovnou na hubu.
Je to radost - nevědět dne, ba hodiny, kdy vás zradí nohy a neunesou těch pár kilo, co na každou z nich připadá. No nic, nic.... strávil jsem tudíž sobotu opatrným šouráním po domě a hlavně u PC, kde se mi hromadí neupravené fotografie. Přišel jsem sice na novou fintu, jak zajímavě zvýraznit některé objekty ztrácející se za popředím, ale také, aby se to vyrovnalo, přišel jsem na to, že jakmile ztratím "citový" vztah, nebo jak to nazvat, s fotkou utvořenou dejme tomu minulý týden, nejsem s to s ní cokoli rozumného a zásadního udělat. Věci jsou a mají být v rovnováze - tak co se "čílím", že.
Protože do večera jsem se docela rozchodil, je plán následující. To samé. Opět vstanu a opět půjdu. To by v tom byl čert -  aby se alespoň jednou nepodařilo záměr uskutečnit tak, jak jsem si předsevzal. Tož uvidíme a podám o tom, samozřejmě, plnohodnotný referát. I když - prdlajs samozřejmě - je pro mne velice obtížné psát a držet se tématu. Neustále se mi do psaní motají všelijaké jiné náměty, povětšinou "politického" obsahu. Zakázal jsem si jakékoli pokusy o glosování nebo rozebírání situace v této zemi. Postačí když se zmíním jen tak na okraj: Prezident si tentokrát nechal napsat projev od moudrého člověka - plus. Podvodník Kohout, zloděj a hochštapler bez zrnka studu nebo svědomí, už je doufám zpátky v kriminále, kam bezesporu patří. Pokud ano - plus, pokud ne - tož příště, na každou svini se voda vaří a nejen na takovou mřenku. NA  KAŽDOU.
Pro dnešek skončím a nechám si trochu na příští povídání - doufejme, že budu mít o čem.
Obrázky na dnešek jsou všechny fotografované na Strážáku, nebo ze Strážáku - včetně kostelíčka a "letního kina".
tak zase někdy   děda

Žádné komentáře:

Okomentovat