pondělí 10. října 2011

PRŠÍ A PRŠÍ řekl by děda .........

".... na podzim prodám kravku a na jaře už nezaseju".   
No tak nějak to cejtim když se dívám z okna. Nic do mně není, ale spát a spát je přeci jen hřích. Protože mám, buď špatný brejle, nebo je monitor už vyšeptalý a špatně "ukazuje", nemohu se pustit do úprav fotografií. Mám hromadu fotek, které nutně potřebují "vylepšit" - i když nejsem přítelem nějakých "UMĚLOTIN", - je mi jasné že bez úprav se neobejdu. Dilema spočívá v tom, že za daných podmínek mohu fotky spíš pokazit. Tak jo... upravovat se zatím nebude. Až si pořídím nový monitor (nejlépe 22 palců) a taky nový počítač (s pořádným procesorem a grafickou kartou) - pak se do toho pustím. Zatím se budu koukat z okna jak prší, podřimovat a snít. Představovat si tu barevnou krásu podzimního lesa. Třeba se stane nějakej zázrak a poštovní doručovatel DORUČÍ MNĚ "hromádku peněz". Inu - nevím sice jak a proč zrovna já bych měl být předmětem takového "DIVU" - ale nakonec proč ne? Jsou i tací, kterým se tak děje...............
           No vida, a pak že zázraky se..... i když je to nějak naruby. Přišla složenka - prej  780.- kč. Zaplatit !!! No to jsou mně teda....ále co se divím. Takže to na nový PC zatím nevypadá a já se musím spokojit tím co mám. 


          Nyní přeruším ten "DENÍČEK" a zajdu do města - poslat prachy a koupit vanilkový cukr. Sladké je na stres a nespokojenost ten pravý lék. Namelu nějaké ořechy (lískáčů je letos opravdu hodně) - udělám náplň - rozválím těsto lístkového typu a upeku takové ty plněné rohlíky (hřebeny?) Mňam už se mi sliny zbíhají. Tož zatím...... a někdy brzo příště        děda

Žádné komentáře:

Okomentovat