úterý 13. března 2012

AŽ SE PONDĚLÍ ZEPTÁ.....

....cos dělal - třeba v sobotu ? Nebo o výkendu*, například. No u mne je to jednoduchá odpověď. Tak třeba hned v pátek - to jsem se konečně dostal na tu naši NEUROLOGII. Nebylo to sice k ničemu, neb jim nešli počítače, ale alespoň vím ke komu patřím. Taky jsme se s mojí fénečkou ve zdraví prošli. 

    V sobotu, to už bylo větší "dobrodrůžo". Přijeli za mnou až z Pelhřimova ("no uznejte, je to dálka, oni již jsou staří a ta dráha taky není zadarmo...") zájemci o část mých nemovitostí, abych já se nemusel trmácet až tam k nim. Dohodli jsme se, podepsali smlouvu a já jsem rázem bohatší o dvacet tisíc korun. Jasně, nic to neřeší, ale zase na druhou stranu - kde to najdeš - že?
    Hned na to, v neděli, zašel jsem do Tesca a jako správný zbohatlík nakoupil jsem nejen máslo a mandarinky, ale taky půllitránek hodně dobré slivovice. Alespoň podle ceny soudě*. Také jsem se dobelhal se psou až na Strážák a nedbaje na počasí kochali jsme se dvě hodiny. Každý po svém a přiměřeně svému druhu, rodu, řádu a co já vím - no blanokřídlí nejsme ani jeden  - prostě jsme se radovali ze života. Zato foťák jsem si zapomněl vzít do kapsy a to se mně často nestává." Tak maximálně dvakrát za deset let." Tudíž ani obrázek. Stejně tu mám už všechno, nebo skoro všechno vyfotografované minimálně dvakrát.
     Díval jsem se na koně a dumal nad tím, jak je možné, že v době recese a ekonomické k tomu, koní v ohradě přibývá. Místo aby ubývalo. Nejspíš lékárníci a podobné profese dosud netrpí takovou nouzí, aby museli své jezdecké koně jíst. Tažní tam nejsou žádní . Jen snad ty vlaštovky a rorýsi, ale na ty je přeci jen poněkud brzo.
     Také jsem se o výkendu* díval na televizi. Chvílemi. Občas.  Přes to jsem měl to pochybné potěšení se nahlas a od srdce zasmát. Když zval moderátor jakési besedy na politické téma do studia pana Cibulku - (Petra, ne toho s medvědy) - netušil, že ani se šesti medvědy by to nebyla taková taškařice. Při tom "řehotu" mne poněkud mrazilo. On pan Cibulka má totiž tak trochu pravdu, ať se to zdá sebeméně pravděpodobné. KGB, byť je zrušená, používá své dlouhé "prsty" i nadále. O charakteru a morálních kvalitách agenturní sítě KGB  netřeba si dělat velké iluze. Takže přechod k organizovanému zločinu, asimilace a následná  symbióza s politikou - já nemám problém tomu uvěřit. Ovšem způsob, jakým Petr Cibulka své názory prezentuje ...... inu, nenechá nikoho na pochybách, že trpí duševní poruchou, zvanou paranoia. A z toho mne mrazí podruhé. Těžko, přetěžko bude získávat na svou stranu "LID".
      Podruhé jsem se, také u televize a také hořce, rozesmál u nedělních Otázek Václava Moravce. Ještě než jsem ten nechutný "kabaret" vypnul, došlo mi s konečnou platností, že naše politická reprezentace je z velké většiny tvořena GAUNERY a bezcharakterními HAJZLY. Je úplně jedno, zda slouží jen sobě a svým kámošům, nebo "PODNIKATELŮM" s mafiánským pozadím* a o tom které straně - tak to už je úplně IRELEVANTNÍ.
      Co s tím. Jak řešit situaci, která normální - "NORMÁLNÍ" - není, i když se tváří jako že je. Názor, že je třeba hromadně vyjít do ulic a pomocí "GENERÁLNÍ STÁVKY" svrhnout vládu, se sice šíří - po internetu i po hospodách - ale nemá šanci dojít uskutečnění. Teda podle mne nemá. Nemám tušení jak dojít smysluplné změny v této zemi. Na rozdíl od různých ULTRA levých, nebo pravých "spasitelů" mám představu o tom, co a jak udělat po té, kdy se tu vládu podaří svrhnout, rozpustit parlament a tak dále. Ale o tom snad zase jindy, neboli příště. Musím jít brzo spát, abych byl zítra svěží. Jedu totiž do Prahy na setkání signatářů Charty 77. Zajisté, pokud se ve zdraví vrátím, podám o tom zprávu zde, na svém blogu.
*výkend   - píšu to tak, jak mluvím, neboť jinak neumím :-)
  soudě      - ochutnali jsme s Martinou až do dna a moc dobrá :-)
  pozadím  - nezaměnit s hýžděmi, neboli prdelí :-)
   





Těším se na zas někdy        děda Ivan   

Žádné komentáře:

Okomentovat