sobota 21. července 2012

NEJSPÍŠ DĚLÁM CHYBU...

PROTOŽE TOHLE NENÍ NORMÁLNÍ
Žádné dědovo obrázkové povídání, ale taková podivná náhoda.
    Ukládal jsem nějaké fotky na Google+  album - ze včerejšího mejdla u Náčelníka na chalupě /clubbouda/ se tomu řiká. No nic, k věci - ty fotky se mně najednou někam ztratily a místo nich jsem začal bloudit mezi cizími ALBY a nemohl jsem se odtud dostat a už vůbec ne k mým fotografiím. Vyhledávač GOOGLE mi vyhodil hned několik odkazů a mezi jinými tento.:   www.ustrcr.cz/cs/ivan-kozisek-1948     Protože jsem od přírody zvědavej jak opička, rozklikl jsem to a ejhle. Dostal jsem se na materiál nějakého ústavu dějin, či co. K mému velikému údivu tam věnovali celý odstavec včetně videonahrávky, mně. 
      Matně si vzpomínám, že u mne před časem byli dva mládenci s kamerou a zpovídali mne. Ptali se na Chartu 77 a na život za komoušů. Bylo mně to tenkrát divné, ale venkoncem byli ti kluci jediní, koho zajímalo, jak si žili chartisti na venkově tenkrát a jak si žijí dnes. Ačkoli jsem to všechno pustil z hlavy, neb jsem nevěřil, že se něco stane, najednou se mi vybavilo to dopoledne. S kafem a kamerou, s lidmi, kteří mne přerušovali jen málo a otázky kladli pouze tehdy, když mi došla nit. Ono mluvit o sobě a ještě k tomu o době tak dávné, no, nejsem na něco takového zvyklý.
     Protože jsem chtěl už dávno napsat sem, na Blog, něco bližšího o sobě, aby čtenáři měli alespoň nějaké ponětí, myslím tím čtenáře mladé, kteří nezažili dobu o které je řeč. Prostě a zkrátka, aby věděli, kdo jsem a kde jsem se tu ocitl, napadlo mne použít nalezenou stránku. Konec konců, napsal to někdo jiný a to video, no mně připadá "roztomilé". Vlastně je to dost dobrý nápad - a bysta - vlastně "a BASTA!!!"


     Jsem docela zvědavý, pokud teda bude odkaz fungovat, co mi k tomu moji stálí i nestálí čtenáři řeknou. Pokud vůbec něco, pokud nebudou líní. No, je to vlastně jedno, může se přeci stát, že "sáhnu vedle" - jako občas každý.






  Já to pak hned napravím. Nějakým jiným povídáním - nějakým příště -   dědaIvan

Žádné komentáře:

Okomentovat