středa 30. května 2012

BASAMA S FOUSAMA UŽ !!!

Vážně nemůžu jinak, než to tady vypsat, protože to je dobrý způsob, jak se zbavit stresujícího tlaku. Médií hlavně, ale také ty hovory lidí kolem. Ty totiž nejdou vypnout jako televíze.
Když vidím, jak se každý den víc a více dostávají ke slovu komunisti, jak si beztrestně cintají vestu a toho lumpa Rátha div neprohlašují mučedníkem, tož to se mně otvírá nabroušená kudla v kapse a to je velmi nebezpečné. Pro mne a venkoncem i okolí, bo kudlu vytáhnu. Takže zase pro mne. Těch keců kolkolem, no to je úděsné. Ale co to to tu říkám, to přece každý ví.
Při tom mám na srdci mnohem důležitější věc. Jenom nevím kudy na to. Rád bych poslal něco jako apel naší vládě, policii, politikům a spoluobčanům. No, spíš návrh, tedy, ale stejně nevím.


Věc se má tak: Vláda nám, obyvatelům zjevně lže, jako když stiskne a navíc lže i v Bruselu. I když nemohu nic dokázat, je velké množství politiků na všech úrovních, od městeček po parlament a senát, zapleteno do čachrů a mafiánských praktik. Mnozí státní úředníci, včetně některých policistů, soudců a prokurátorů jsou všechno jiné, jen ne poctiví a loajální občané. No a mezi tím "STÁDEM" se pohybují "KAPITÁNI PRŮMYSLU, LOBISTÉ, UHLOBARONI" a podobná čeládka i se svými osvědčenými ADVOKÁTY  a jinými "OCHRÁNCI PRÁVA". Za těch necelých 20 let už je to těžko rozpletitelný, pevně utažený a utužený UZEL, chráněný zákony, smlouvami, jež nejdou vypovědět bez velkých ztrát pro státní kasu, a dalšími, mnohem temnějšími svazky.
Zde již není naděje na nějakou pozvolnou nápravu. Tento uzel je možné POUZE ROZETNOUT.
Bez milosti a bez slitování. Není mi úplně jasné jak - nevím kudy na Kokořín. Mám jen takový námět jak se vypořádat s "ochránci práv gaunerů a podobné verbeže".
Protože všichni tito "občané" poškozují svou VLAST tím, že ji bez milosti okrádají a olupují, má být jejich jednání posuzováno vždy jako VLASTIZRADA. Nemůže být totiž nejmenší pochyby o tom, že svou vlast skutečně zrazují.
Tím odpadnou dlouhé tahanice s dokazováním - stačí důsledek jejich činnosti. 
   Jó, já vím - plácám, ale zase na druhou stranu - no ulevil jsem si.
Ono to vypadá, jako bych se dal k nějaké hodně ultra pravicové partě - nedal přátelé, protože na rozdíl od nich netvrdím, že bych věděl kudy dál.


Dosti již o tom - mně se ulevilo a abych potěšil taky Vás, mé čtenáře - tak tady je pár fotek.




Jo jo, není nad to mít svou vrbu  - tak zase někdy dědaIvan.

1 komentář:

  1. Jo, jo!! Opět máš pravdu. Je to stále stejné, jak o tom zpíval Karel Kryl v písničce Demokracie v roce 93. Od té doby se změnila akorát jména politiků (některých) jinak nic. Je to stále stejné a možná stejnější. Měj se dobře Jan Jéňyk Kliner

    OdpovědětVymazat