úterý 21. června 2011

KOLEM KAŠE PO ŠPIČKÁCH

          Nejprve je potřeba zanadávat na počasí.Protože když je psí, chce náš pes ven. Když jsem se psem venku, nemůžu sedět u computeru. Když nesedím u computeru, je snáď jasný, že nepíšu žádné povídání. Tím méně obrázkové. Protože obrázky se dělají, většinou, za počasí pěkného. Tak.
           Zaslechl jsem tu a tam názor, že bych měl (nejspíš pro svou minulost) psát o "POLITICE" - tedy, pokud jsem dobře rozuměl, glosovat politické dění. Tak přátelé......to teda kurva ani náhodou. Neříkám, že tu a tam na něco nenarazím - teda jako že učiním narážku - ale nikdo po mně nemůže chtít abych, zatím co si ostatní píšou o tom jak a čím fotografují, brodil se po krk ve sračkách. No ano, používat eufemismy není, myslím, na místě. A taky není na místě dělat si nějaké velké naděje že se to změní. Není kouzelných proutků, ani prstenů.......Bohu žel.
            Ráno, cestou do trafiky uviděl jsem pod stříbrnými smrky podivnou "postýlku" z větviček a lupení. Tři malé mrtvé straky. Nejspíš vypadly z hnízda předevčírem v noci. Vítr na to byl silný dost a dost. Nějaké dítě, nejspíš, jim ustlalo pod lupen Černého kořenu. Vyfotil jsem si tu scénu a pomyslel na to, jak blízko k sobě má lože a hrob. Nebo jak daleko. Záleží na tom jak a odkud se díváme. 
            Přes poledne šli jsme s Besinkou do lesa trochu se projít a taky zjistit, zda čirou náhodou nevyrostly nějaké houby. Nevyrostly - alespoň ne jedlé. Jen několik krásně žlutých holubinek. Ale jak každý ví -"jedna holubinka léto nedělá" - Žádné houby, žádné fotky, ostatně nešli jsme daleko, bo se musím šetřit na zítřek.
            Venku je zase černota a leje - jen doufám, že se někde u Brtníků neroztočí tornádo a nesmete nějaké ty domy. Je to stejně na pováženou - jsem na světě přes šedesát let a celou tu dlouhou dobu se něco takového jako tornádo, u nás v Čechách neukázalo. Ostatně je toho víc, mnohem víc, co nebylo slýcháno a co nebylo vídáno v této zemi. Jaká podivná změna a teď nemluvím o počasí. Mluvím o lidech, o občanech, o potomcích různých PRAOTCŮ, kteří zde po staletí žijí. Když ke mně dorazí zpráva o nějaké další ARBITRÁŽI, kterou vede nějaký Čech proti českému státu, proti vlastní zemi, je mi zle. Víc než zle. A ještě hůř se cítím, když ten NĚKDO činí tak za "MRZKÝ GROŠ" ve službách cizí země. Všichni ti lidé by měli stát před soudem, alespoň před morálním soudem. Před soudem svědomí.
           Jistě, "božská" Helenka si jistě ve spojení se špeciálisty z USA vysoudí nějaké ty miliony korun, protože za bolševika nenahrabala dost a po "revoluci" to taky nebyla žádná sláva. Tak co by se na ni národ nesložil.
           Je těch průserů daleko víc, ale nechci o nich psát. Chci psát hezky o hezkých věcech. Rád bych roznášel trochu té radosti a ne jako různé Majly, co mně občas chodí. Ano, jistě, informují mne o všelikých nepravostech různých politiků, vlády a tak podobně. Dávají mi na vědomí, že to či ono je těžce v nepořádku. Jako bych to snad nevěděl, nebo neviděl. Dobrá, jak se mi to jeví a jak se mi to v hlavě točí, nezbude než opravdu napsat nějak "jakoby" o věcech politických - ovšem až příště, nejspíš zítra......děda.           

Žádné komentáře:

Okomentovat