neděle 24. července 2011

ACH - KDE TO ŽIJEM !!!!!!

 Čtenáři tohoto blogu vědí, že se snažím vidět svět pozitivně, nacházet krásu kolem a dávat dál. Dneska navečer chtěl jsem upozornit na přehozený odstavec v předchozím povídání, neb to neumím opravit. Jenže zároveň, při mém psaní, běží mi za zády televize, na kterou kouká žena. Takže chca-nechca slyším co se v TV děje. A zprávy dneska - tak to je právě ta kapka navíc, ta kapka kterou pohár přeteče. Pokoušel se o mne chvíli "nejspíš infarkt" - v každém případě se hroutím pod množstvím hnusu, hrůzy a dalších svinstev, že nejspíš nebudu moci pokračovat v "práci", kterou jsem si předsevzal.
    Dobrá - to co se stalo v Norsku není až tak "každodennost" i když šílené to je až k nechápání. Války, které se vedou jsou sice hrozné, ale přeci jen "daleko" a to samé platí o hladomorech v Africe. 
    Jenže to co se děje napořád v té naší krásné (spíš zahrádce - než zemi) to rozum nebere a bere-li, zůstává stát. Jistě - třeba válka tu není a zatím se nestřílí a nevraždí tu nikdo ve velkém nevinné lidi - ALE!!! Kde se stala ta zásadní chyba, že místo demokratického a PRÁVNÍHO státu stal se z Česka KOCOURKOV kde naprosto suverénně vládnou ZLOČINECKÁ SPOLEČENSTVÍ POLITIKŮ, PRÁVNÍKŮ, SOUDCŮ A STÁTNÍCH ZAMĚSTNANCŮ NA TĚSNO PROPOJENÁ S PODSVĚTÍM PODVODNÍKŮ, ZLODĚJŮ A VRAHŮ. Ruku v ruce rozkrádají a ničí tuto zemi.
  Nejsem s to psát dál - je mně příliš zle a nakonec, vyjmenovávat všechno  zlo když neznám cestu, kudy z toho ven, nemá valný smysl. Mám docela hrůzu  domyslet konců toho, co se tu děje.
Je mi líto poctivých a pracovitých lidí, je mi líto lidí hledajících krásu a harmonii, je mi líto sebe.
  Pakliže někdo ví, nebo jen tuší - jak a kudy z toho VEN - ať mi dá, prosím, vědět. Já se přidám.
Ne sice hned - počkám si do konce roku 2012 - třeba se vyplní nějaké to proroctví. 
  Ach - kde to žijem

Žádné komentáře:

Okomentovat