sobota 16. července 2011

SOBOTA - chystání

JE TO NA POVÁŽENOU, ALE OPRAVDU NEMŮŽU NIC PSÁT. 
Ne že bych neměl o čem, naopak honí se mi hlavou spousta námětů, myšlenek a vzpomínek. Jak to tak bývá - čeho je moc, toho je příliš. Z té motanice vyloupnout NĚCO a dát do placu - to je to oč tu běží. Snad se podaří, pokud dneska vyjde fotografování v České Kamenici. Bude od čeho se odpíchnout.
Prozatím, abych případné návštěvníky nezklamal prázdnou stránkou, umístím nějakou tu fotku. Takové to obyčejné koukání se po okolí. 
tak co bude - už půjdem?
voda ,světlo,stín (v parku)
 děda

NO.....taky člověk potká výsledky - "PRACOVNÍHO ÚSILÍ" - snad ani ne lidí. S potěšením jsem na jaře konstatoval vznik té stezky kolem Dymníku a je mi hrozně líto, když vidím jakým způsobem "také občané" vítají tu nádhernou možnost poučení. Líto ?  Ba ne, Jsem vzteky bez sebe a hrozně mě S..E, že město nemá obecní šatlavu a VEŘEJNÝ PRANÝŘ - taková instituce by myslím fungovala mnohem lépe než dosavadní "zákon" a případný "delikvent" (nechci urážet  zdravotně postižené a proto nepoužiji slova jako "imbecilní kreténoidní idiot") by si napříště rozmyslel podobné vandalství........

Žádné komentáře:

Okomentovat