úterý 2. srpna 2011

ČLOVĚK plánuje a PŘÍRODA se směje

..jo jo pravda veliká. Dneska, přesně jak jsem si předsevzal, vstal jsem o čtvrté. Když jsem ale uviděl oblohu zataženou a tmavou, šel jsem si zase lehnout. Co mi bylo platné, že se skutečně dělaly mlhy. Bez slunce to není ono. Teprve odpoledne šli jsme s Besinou na procházku. U popraviště tentokrát žádné auto nestálo i když "BORDEL" tam byl hroznej. Jako ostatně vždycky v poslední době. Co to sem chodí za lidi - nelidi.......  Mám to místo rád i když z něj komunisti udělali, ále co, to jsou stejně jenom kecy - kdo měl jasno, nebo aspoň polojasno, ten na bolšánskou "DĚJEPRAVU" nic nedal a řídil se zdravým rozumem. Vždycky byla nějaká ta možnost dovědět se pravdu. O tom ale dneska psát nechci. Jen mne štve, že místo, kde zastřelili tři lidi, tři vojáky - pro vzpouru - zaslouží nějakou tu pietu a úctu a ne aby si tu dávali dostaveníčka feťáci nebo podobná svoloč. 
    Nějak se mi fotograficky nevedlo i když mraky na obloze neměly chybu. Já to tady kolem fotím pořád dokola a asi mi dneska nepřálo štěstí. Vlastně.... když jsem se vracel domů, napadlo mne jít tentokrát jinudy. Taková je tam sotva znatelná stezka. Nikdy jsem tudy nešel a proč taky. Mohlo to klidně končit nějakým plotem a brankou. A já se hrozně nerad vracím. Dobře jsem udělal, když nedbaje mokré trávy a nedůvěřivých pohledů svého psa, vyrazil do "neznáma". Cesta mezi ploty zavedla mne po chvíli do uličky lemované rodinnými domky. A tam jsem to spatřil. Domeček na popelnici. Odměna za promočené boty.  Úterý, které se zdálo být od rána smolné a marné, ukázalo konečně tu přívětivější tvář.

    Mimo jiné, přišel mi neobyčejný email. Jakýs člověk tam hovořil, celkem rozumně, o současné vnitropolitické situaci. O tom kdo tady vládne a o nápravě neudržitelných poměrů. Zaujalo mne to všechno zejména proto, že názory toho dobrého muže se až podezřele shodují s mými. Dokonce jsem v první chvíli přemýšlel o tom, zda ode mne někde něco neopsal. Nakonec jsem usoudil že nikoli. Protože závěr posadil mne na prdel. SVOLÁVÁ GENERÁLNÍ STÁVKU. Tož to je něco. Dneska to nechám být, ale až si to rozmyslím a ledacos zjistím a tak.... zaujmu stanovisko. Dost možná, že se i přidám a budu IDEU TAKOVÉ STÁVKY šířit a propagovat. Přidat se jako DŮCHODCE nejspíš nemohu - nebo to platí i když už nepracuji?
  Každopádně uvidíme                                       děda.

Žádné komentáře:

Okomentovat