úterý 30. srpna 2011

Jenom MINUTOVKA

...nebudu dlouho zdržovat - jenom jsem se chtěl pochlubit Kotrčem - který nalezl jsem dneska v lese na procházce se psinkou - a taky s foťákem. 
Původní plán byl vstávat za tmy a někam se dopravit dřív než slunko vyjde. Ovšem jak to bývá, jsem zaspal a nakonec to nebyla tak špatná vycházka. Pohled na Rumburk z dálky a přes zarosené louky taky nebyl špatný. Hlavně - z dálky není vidět ta bída a obavy. Hrozně mi vadí denně poslouchat slinty v televizi a opravdu mě dostávají ti všelijací zástupci "agentur" pro zařazování a podobní "příživníci. Jaktěživo jsem o takových institucích nezaslechl ani slovo, až teď. Zajímalo by mě kolik taková "sranda" stojí za rok. Ostatně - zajímalo by mne ještě mnoho dalších věcí v této zemi............. nebojte, nebudu klást žádné otázky, teda jako nyní nebudu. Přijde čas na otázky.....přijde a nebude to nic příjemného. Ani pro tázané, ale ani pro tázající se.
Vůbec se netěším na to, co v této zemi, zdá se, musí nutně přijít.


Radši pár fotek z dneška: Pavučina na zábradlí u potoka - v protisvětle a orosená svítila jako stříbrná. No a v lukách i v lese - co k tomu povídat.  Konečně Kotrč kadeřavý na polévku dobrý. Je to vzácnost, najít takový kus - to jenom Jarda (pacholek), ale ten ví kam na ně.......... Zítra koupím česnek (český pokud možno) a možná uvařím tu držkovou polévku - nebo pozítří. Protože pokud budou mlhy, jak vyhrožují, nikdo mne doma neudrží.
Tak zase někdy a snad i s tématy lepšími než dosud                                             děda

Žádné komentáře:

Okomentovat