pondělí 1. srpna 2011

POZNÁMKA k zítřejšímu ránu

   Já vím, je to divné ale když si takhle něco napíšu, jako by předsevzetí, tak je daleko větší pravděpodobnost, že se tak stane. A já si teda píšu...:"zejtra ráno vstanu brzo - brzičko a pokusím se vylézt na nějaký okolní kopeček".
   Podle toho jak vypadá nebe teď večer se dá předpokládat, že ráno by mohly být v údolí a kolem vody jemné mlhovinky. To je v kombinaci s východem slunce ideální konstelace pro velice působivé fotografie. Jenže... to je právě ten problém...dostat se včas na takové místo pomocí hromadné dopravy je prakticky nemožné. Jednak proto, že tak brzo ráno nic nejede a pakli i jede, tak jinam než je třeba. Ach jo, někdy i lituju že nemám alespoň mopeda.
   Mám takovou vizi že fotografuji filipovský kostel. Je těsně po východu slunce a v údolí se válí chuchvalce mlhy. Slunko dodává mlze neskutečný barevný nádech. Věže chrámu a okolní staleté  lípy vyčnívají z tohoto nadýchaného jezera, zatím-co níže položené domy a krajina jsou v mlze docela utopené a zůstávají po nich jen stíny. Jo jo.....
   Takových destinací, kde se dá po ránu něco pěkného vyfotit, je dost a dost, ale "chytit" podmínky aby byly akorát, aby se sešlo slunko, mlha a další okolnosti - to chce kus štěstí. Ti co mají čas a automobil dokáží objet takových míst několik, než natrefí tu správnou konstelaci, ale já,  když se někam dostanu v čas a podmínky nejsou příznivé, mám prostě smůlu. Samozřejmě, můžu fotografovat i tak a také to  dělám. Jen mi je líto, že mám tak malou šanci "ulovit" nějaký skutečně působivý, romantický záběr. 





    No a tak jsem zvědav, zda zítra ráno vstanu včas, zda mi bude počasí přát a pojede autobus. To ostatní bude záležet na tom jaké mám oko a jak to trefím. O čemž podám na tomto blogu zprávu.                                                                                                                                děda.    

Žádné komentáře:

Okomentovat